• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • html slider
  • 9
11 22 33 44 55 66 77 88 99
jquery image carousel by WOWSlider.com v8.8

Laboratorium Przyszłości w naszej szkole II

W ramach projektu "Laboratorium przyszłości " powstała w naszej szkole nie tylko pracownia kuchenna, ale również pracownia robotyki. Klasa została wyremontowana, wyposażona w nowoczesne oświetlenie, a także regulowane stoły, kolorowe, obrotowe i regulowane krzesła. W nowej pracowni znalazło się wiele ciekawych pomocy dydaktycznych, które pozwolą uczniom zgłębiać tajemnice sztucznej inteligencji (AI).

Lekki tornister

plakat A2 lekki tornister 420x594mm spad 3mm

 

Przeciążone plecaki uczniów to poważny problem narzucający potrzebę edukacji i działań zaradczych. Kształtowanie prawidłowej postawy ciała jest jednym z warunków właściwego rozwoju fizycznego dziecka. Ciężkie tornistry mogą przyczynić się do niewłaściwej postawy, bólów kręgosłupa, zmniejszenia pojemności płuc. Zgodnie z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego waga plecaka nie powinna przekraczać 10-15 proc. masy ciała ucznia. Tornister powinien posiadać ergonomiczną, odpowiednio usztywnioną ściankę przylegającą do pleców,a jego ciężar – być rozłożony symetrycznie. Cięższe rzeczy należy umieścić na dnie, a lżejsze – wyżej. Zaleca się, by tornister miał równe, szerokie szelki, których długość umożliwi uczniowi jego swobodne wkładanie i zdejmowanie, jednocześnie zapewniając jak najlepsze przyleganie plecaka do pleców. Doradza się również dodatkowe zapięcie spinające szelki z przodu klatki piersiowej. Tornister należy nosić na obu ramionach.

 

 

Laboratorium Przyszłości w naszej szkole

Przedstawiamy zupełnie nową pracownię w naszej szkole. To pracownia kuchenna, stworzona w ramach realizacji rządowego programu „Laboratoria Przyszłości”. Klasa ta została w czasie wakacji wyremontowana i fachowo przygotowana do prowadzenia bezpiecznych i komfortowych zajęć. Bogate wyposażenie i nowoczesny sprzęt stwarzają naszym uczniom możliwości uczestnictwa w atrakcyjnych lekcjach, poznawania zagadnień związanych ze zdrowym odżywianiem, a także nabywania kulinarnych umiejętności praktycznych.